Proszę opisać firmę oraz jej wartości.
Opis rynku (sezonowość sprzedaży, czynniki wpływające na sezonowość, wydarzenia dotyczące produktu, czynniki pozarynkowe)
Opis konkurencji na rynku (działania konkurencji, stopień zagrożenia, ocena skuteczności, wydatki, kanały komunikacji, strategia komunikacji)
Proszę scharakteryzować produkt/usługę (przeznaczenie, funkcje, poziom cenowy, parametry techniczne, okres trwania, cechy wizualne, dystrybucja, sposób konsumpcji, cykl zakupowy, lojalność, wzorzec decyzyjny, częstotliwość zakupów, inicjatorzy zakupów, promocje)
Proszę wymienić 20 cech, które wyróżnia Państwa produkt/usługę (najważniejsze cechy produktu lub usługi, które wyróżniają produkt/usługę w stosunku do konkurencji i są najważniejsze dla wybranej grupy docelowej)
Jaki jest cel projektu? (budowanie zasięgu marki, sprzedaż online, sprzedaż offline)
Jakie planowane są cele do osiągnięcia? (cele marketingowe i komunikacyjne kampanii, cele sprzedażowe, wizerunkowe, retencyjne)
Czy są ustalone istotne cele & mierniki dla projektu? (np. czy połączenia telefoniczne mają być mierzone i raportowane?)
Jakie wartości niesie za sobą produkt / usługa? (podstawowe pozycjonowanie marki)
Kim jest odbiorca i jakie cechy posiada odbiorca produktu/usługi? (jeśli są dostępne zmienne socjo-demograficzne, sposoby używania, nabywania produktu)
Z jakich urządzeń korzysta odbiorca produktu/usługi?
W przypadku sprzedaży łączonej: online z offline: Jak wyglądają poszczególne etapy zakupu?
Jakie dotychczas kanały sprzedaży/promocji online były wykorzystywane dla reklamowanego produktu/usługi?
Jakie efekty zostały dotychczas osiągnięte? Czy były one zadawalające? Co poprawilibyście Państwo?
Jaki jest szacowany budżet projektu.
Czy posiadacie Państwo gotowe materiały video/kreacje?
Czy znany jest termin realizacji kampanii ? Jeżeli tak, to jaki?