Facebook Ads
Serwis Facebook.com jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce. Szacuje się, że ponad 80% polskich internautów korzysta regularnie z portali społecznościowych, spędzając na nich 6 godzin dziennie.
Kampania reklamowa Facebook Ads opiera się o targetowanie użytkowników. Targetowanie opierać się może o takie cechy jak: lokalizacja, język, płeć, wiek, wykształcenie, zainteresowania, urządzenie, stanowisko pracy, zachowania i zainteresowania, wydarzenia w życiu oraz status związku.
Skuteczność prowadzonych działań reklamowych pokazuje Facebook Analytics. Dzięki wykorzystaniu Pixela konwersji możliwe jest dodatkowo zbieranie danych o konwersjach w Waszym serwisie internetowym.
Nasze działania są w pełni mierzalne - wysokość sprzedaży, ilość zapytań, liczba połączeń telefonicznych
W zależności od osiąganych efektów jesteśmy w pełni kontrolować koszty reklamy, przez co możesz planować swoje wydatki reklamowe.
Płacisz za reklamę, kiedy użytkownik kliknie lub wyświetli Twoją reklamę.
Nasze kompetencje
Tworzymy strategię marketingową online i pomagamy wyznaczać wskaźniki pozwalające obiektywnie ocenić skuteczność naszej pracy - sprzedaż online, wysłanie zapytania, wykonanie połączenia telefonicznego, kliknięcie maila. Wierzymy, że współpraca z nami przełoży się na Twój sukces.
Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie biznesowym.
Naszym celem nadrzędnym jest osiągnięcie jak najlepszych efektów dla Ciebie i Twojej firmy. Podczas współpracy z nami otrzymasz wsparcie merytoryczne w zakresie reklamy online. Przygotujemy strategię marketingu online z wykorzystaniem kampanii Facebook Ads. Przekonasz się, że wykorzystanie innowacyjnych narzędzi oraz transparentność współpracy pozwoli zbudować nam długoterminową relacje biznesową w której będziemy dążyć do rozwoju Twojego biznesu. Każda tworzona przez nas kampania optymalizowana jest pod kątem zwiększenia liczby konwersji. W przypadku wielu biznesów jest to sprzedaż online, liczba wysłanych zapytań (maili, formularzy), liczba telefonów. Powtarzalność sprawi, że możliwe będzie uzyskanie większego zasięgu kampanii reklamowych Facebook Ads i uzyskanie większej ilości konwersji. Dzięki czemu możliwy będzie rozwój Twojego biznesu. A my staniemy się Twoim partnerem biznesowym na długie lata.
Co nas wyróżnia
Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.
Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.
Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.
Jak wygląda proces uruchomienia kampanii Facebook Ads
Case Study
Najczęstsze pytania
Na jakim koncie prowadzone są kampanie Facebook Ads?
Kampanie Facebook Ads prowadzone są wyłącznie na naszym agencyjnym koncie reklamowym Facebook Ads
Komu wpłacam budżet reklamowy Facebook Ads?
Wydatki na kampanie reklamowe Facebook Ads są przez nas refakturowane
Co wchodzi w zakres usługi Zarządzania kampanią Facebook Ads?
Stworzenie kampanii reklamowej i bieżąca praca nad kampanią reklamową Facebook Ads.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Umowa zawierana jest na czas nieokreślony.
Jaki model rozliczenia preferujecie?
Procent od wydatków.
Po jakim okresie można oceniać kampanie?
Sugerowany okres oceny wyników kampanii to 3 miesiące. Jednak korzyści biznesowe kampanie Facebook Ads przynoszą już od pierwszego dnia uruchomienia.
Jak wygląda raportowanie kampanii?
Nie tworzymy dodatkowych raportów w związku z tym, że żyjemy w świecie webowych narzędzi internetowych. Korzystamy z Facebook Analytics i Google Analytics, które zapewnia dostęp do wyników kampanii w czasie rzeczywistym (24 h / 7 dni). Naturalnie przeszkalimy Ciebie z wykorzystania Google Analytics, abyś mógł w dowolnym momencie znaleźć niezbędne dane.
Czy przed uruchomieniem kampanii będę musiał dokonywać zmian w kodzie serwisu?
Przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy wdrożenie kodów analitycznych oraz niezbędnych narzędzi. Może się zdażyć, że wdrożyć będzie trzeba kod Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook Pixel.
Czy wdrożycie za nas kody w naszym serwisie?
Co do zasady tego nie wykonujemy. Ingeneracja zewnętrznych firm w kody źródłowe serwisów internetowych może prowadzić do utraty gwarancji na całe oprogramowanie. A chcemy tego uniknąć.