Google Marketing PlatformDisplay&Video 360

Display&Video 360

Display&Video 360

Lepsza współpraca. Lepsze wyniki. Lepsze miejsca reklamowe. To podstawe cechy kampanii reklamowych Display&Video 360.

POWIERZCHNIE PREMIUM

Wysokiej jakości powierzchnie reklamowe udostępnianę przez czołowych wydawców w Polsce i na świecie.

UNIKALNE ZARZĄDZANIE ODBIORCAMI

Zaawansowane funkcje. Zakup od zewnętrznych partnerów lub wgrywanie włąsnych list odbiorców. To tylko część z funkcji zaawansowanego zarządzania odbiorcami.

MIERZALNE EFEKTY

Nasze działania są w pełni mierzalne - wysokość sprzedaży, ilość zapytań, liczba połączeń telefonicznych

KONTROLA NAD WYDATKAMI

W zależności od osiąganych efektów jesteśmy w pełni kontrolować koszty reklamy, przez co możesz planować swoje wydatki reklamowe.

ZARZĄDZANIE MEDIA PLANEM

Display&Video 360 to narzędzie umożliwiające zarządzaniem w jednym miejscu kampaniami reklamowymi u różnych wydawców.

Programmatic buying

Zakup powierzchni reklamowej, w przypadku programmatic, odbywa się za pomocą DSP, czyli Demand Side Platform. Reklamodawca może kupić odsłonę dopiero w momencie wyświetlania reklamy. W przeciwieństwie do tradycyjnego modelu, gdzie z góry określamy, ile wyświetleń reklamy kupujemy, a wydawca zarządza emisjami. Cena reklamy zakupionej w modelu programmatic buying może być znana wcześniej (fixed price) lub być konsekwencją aukcji w czasie rzeczywistym (real time bidding - RTB). W tym modelu ceny są urealnione, ponieważ wynikają z aktualnego popytu i podaży.

Co nas wyróżnia

DATA DRIVEN

Wykorzystanie danych pozwala zwiększać ROI i przychody z podejmowanych działań marketingowych. Co pozwoli osiągnąć wzrost biznesowy

DEDYKOWANY OPIEKUN

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm poprzez reklamę online. Dedykowany opiekun na bieżąco będzie nadzorował osiągniecię celów biznesowych.

MACHINE LEARNING / AI

Tylko dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań Machine Learining / Google AI (systemów samouczących się) kampanie są w stanie dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się zachowania konsumentów.

ANALITYKA INTERNETOWA

Umiejętności i talent, w połączeniu z efektywnym wykorzystaniem informacji o użytkownikowach pozwala skutecznie znajdować możliwości uzyskania dodatkowego przychodu online z nowych inicjatyw marketingowych.

Model współpracy

Dowiedz się jak przebiega współpraca z nami

Analiza biznesu
Dobór narzędzi reklamowych
Wyznaczenie wskaźników efektywnościowych (KPI)
Uruchomienie kampanii Display&Video 360
Skalowanie kampanii
TWORZENIE KAMPANII Display&Video 360

Jak wygląda proces uruchomienia kampanii Display&Video 360

#1 Konfiguracja Floodlight oraz Campaign Managera
#2 Dobór odpowiednich grup odbiorców
#3 Stworzenie kampanii Display&Video 360
#4 Ustawienie lokalizacji, na którą będzie wyświetlana reklama
#5 Ustawienie harmonogramu wyświetlania reklam
#6 Dobór odpowiedniej strategii ustalania stawek
#7 Uruchomienie rozwiązań opartych o Machine Learning
#8 Analizowanie kampanii i bieżąca praca
#9 Raportowanie skuteczności kampanii
Analiza

Case Study

+618
Przychodu
Sklep akwarystyczny online

Dobór odpowiednich narzędzi reklamowych. Dobór słów kluczowych. Optymalizacja i automatyzacja.

+315
Konwersji
Serwis automatyki przemysłowej

Rozbudowane kampanie produktowe (tekstowe) w połączeniu z kampaniami brandowymi.

+383
Przychodu
Sklep budowlany

Automatyzacja, machine learining, wykorzystanie doświadczenia i umiejętności.

+91
LEADÓW
Firma usługowo-budowlana

Rozbudowa lejka sprzedażowego. Zaawansowane listy odbiorców. Automatyzacja i Machine Learning

+138
Transakcji
Sklep online wyposażenie wnętrz

Wykorzystanie zaawansowanej analityki internetowej oraz rozwiązań Machine Learning

+77
Sprzedaży
Sklep z zabawkami online

Odpowiednia struktura kampanii reklamowych. Wdrożenie automatyzacji i Machine Learning.

Q&A

Najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy najpopularniejsze pytania dotyczące współpracy i kampanii Display&Video 360
Czy mam dostęp do konta Display&Video 360?

Nie udzielamy dostępu do konta Display&Video 360.

Jak płacimy za kampanię Display&Video 360?

Ustalona opłata za kampanie Display&Video 360 wpłacana jest bezpośrednio do nas. W przypadku rozpoczynania współpracy, preferujemy przedpłaty.

Czy muszę uruchamiać technologię Display&Video 360?

Nie ma takiej potrzeby. Działania prowadzimy u nas na koncie Display&Video 360.

Czy mogę zrealizować jednorazową akcję reklamową Display&Video 360?

Tak, jak najbardziej.

Co uwzlędnia opłata za Display&Video 360?

Podawana przez nas opłata jest sumą ostateczną. Uwzględnia ona wszystkie koszty takie jak opłaty technologiczne, wynagrodzenie dla wydawców, nasze wynagrodzenie.

Jak wygląda raportowanie kampanii?

Po zakończonej kampanii przesyłamy raporty w XLS/PDF z najważniejszymi danymi dotyczącymi kampanii.

Czy przed uruchomieniem kampanii będę musiał dokonywać zmian w kodzie serwisu?

Przed uruchomieniem kampanii sprawdzamy wdrożenie kodów analitycznych oraz niezbędnych narzędzi. Może się zdażyć, że wdrożyć będzie trzeba kod Google Tag Manager, Google Analytics, Floodlight.

Czy wdrożycie za nas kody w naszym serwisie?

Co do zasady tego nie wykonujemy. Ingeneracja zewnętrznych firm w kody źródłowe serwisów internetowych może prowadzić do utraty gwarancji na całe oprogramowanie. A chcemy tego uniknąć.

ICBM logo
Poprowadzimy Twoją kampanię w oparciu o analitykę internetową. Twoja kampania będzie cyklicznie optymalizowana. Natomiast Ciebie przeszkolimy ze sposobów wykorzystania danych GA do rozwoju Twojego biznesu